onsdag, oktober 14

ILLA

Den här eftermiddagen kanske inte blev som jag hade planerat riktigt. Istället för att plugga har jag klippt flyers, kollat lite på en film med Hugh Grant och försökt att få till en koreografi. Har ungefär tre åttor... Hm, orkar inte ens kommentera min torra fantasi. Det värsta är att hitta en låt som passar. Och när jag vet att jag borde göra en hiphopkoreografi så gör jag mer en streetkoreografi. Med andra ord, olyckligt!

Hittade en artikel i Cosmo förut som träffade, sida 46.

Tänk hur många minuter i mitt liv som jag slösar bort? Det blir timmar som blir dagar som blir veckor som blir månader som till slut blir år. En halv livstid.

Ska rycka mig själv i kragen, kraftigt och antingen plugga eller handla lite till kvällens middag. Det blir fläskkotletter med något till.

Vad mycket småstycken!! Fi fasen vad fult. I alla fall, för den omtänksamma som undrar hur det är med min mage kan jag säga att det är ganska oförändrat. Förut på dansen gjorde det ont och jag orkade inte riktigt engagera mig, illa! Mådde illa, men det kan ha berott på maten. Orkar inte försöka dra slutsatser. Kom precis på att jag ska ringa sjukhuset. Väldigt dumt av mig att inte ha gjort det tidigare.

Inga kommentarer: