onsdag, oktober 7

Hundägarna

Igår flyttade Syrrans hund in i lägenheten, så nu bor vi tre systrar plus en ganska stor hund på 57 kvadrat. Än så länge känns det dock inte så trångt.
Igår hände en massa bra grejer, jag har fått kläm på jazzwalks, läraren sa att det såg väldigt bra ut och att jag blev sensuell, tanken är att man ska gå lite sensuellt. Hur dumt det än kan tänkas låta. På filmkunskapen fick vi tillbaka våra inlämningar och jag oroade mig och tänkte att det gick skit. Det gjorde det inte! Istället gick det kanon och läraren läste upp hela min inlämning inför resten av klassen. Det kunde han dock gärna ha fått skippa, men det kändes enormt skönt att ha klarat uppgiften.
På personalmötet på kvällen fick vi veta att vi ska få en ny restaurangchef och det är en skiftledare som jag tycker jättemycket om, så det känns skitbra! Och sen dök som sagt vovven upp! Det hände ganska mycket igår, med andra ord. Men inget negativt, vad jag vet om.

Ikväll kommer Pappsen ner, så vi ska åka till F&F ihop med farbror och hans familj och käka lite. Det blir mysigt! Ska bli jättekul att träffa pappa och få retas lite. Hoppas på riktigt god mat och lite efterrätt. Det skulle sitta som en smäck.

Inga kommentarer: