onsdag, september 9

Vadå ingen apelsin?

Idag har jag fått veta något som verkligen har skakat om min värld. Att solen, den är faktiskt ingen apelsin. Detta känns... konstigt. Har alla andra vetat om detta, utom jag? Alla blickar som jag trodde att jag utbytt med folk i samförstånd, så mycket fick jag för dem.
Imorgon kommer det väl någon som säger att månen inte alls är en ost och att bubbelgum kostar 1 krona styck nuförtiden.

Var är vi på väg? Var ska detta sluta?


Den som sa att man inte kan kontrollera sina känslor och som påstår att man inte kan styra över vad man ska känna. Det måste ha varit en svag människa. Det går faktiskt, man kan stänga av sånt man inte vill känna. Det kräver bara lite hårt arbete. =)

Jag känner doften av kycklinggryta =) Hoppas bara att den blir bättre än sist när jag skulle göra.

Inga kommentarer: