tisdag, september 29

MEN ÄT DÅ!

Jag blir så trött och irriterad på folk som slarvar med maten och skiter i att äta för att verka coola eller något. Sådana där som bara verkar vara ute efter uppmärksamhet. Jag vet hur det är att man ibland inte har tid/ork att laga riktig mat, men något kan man väl i alla fall stoppa i sig. Det är så irriterande med folk som går och gnäller över att de är hungriga för att de inte har ätit ordentligt eller folk som mår dåligt för att de egentligen är hungriga. Hur svårt kan det vara att stoppa något i käften??
Man kanske inte måste äta det mest hälsosamma alternativet, men man kan väl för i helvete käka!
Det är lika irriterande med folk som äter lite också. Vissa personer har ju liten magsäck och det är helt ok, det är inte de människorna som är irriterande.

Varför är alla så jäkla rädda för att lägga på sig ett kilo eller två? Man är ju fortfarande samma person bara att den ena versionen är lite mer kramgo än den andra. Är det så himla farligt då? Gör det något om man kan grabba tag om fem centimeter av magen istället för en? Går världen under då? Att inte äta ordentligt är ju rent idiotiskt, det är fan i mig bara korkat! Och korkade människor är påfrestande... en del av dem i alla fall.

Jaha, det här var ju ett muntert inlägg =) Var tvungen att spy lite galla, för jag är så jäkla frustrerad över att jag måste plugga så mycket just nu! Och det känns som att allting går käpprätt åt helvete. Det betyder dock inte att ovanstående inte menas, för det gör det banne mig!
Det är inget fel på att vara smal och ta vara på sin kropp, men gör det genom att äta ordentligt och träna, inte genom att svälta sig själv.

Inga kommentarer: