onsdag, september 30

Heureka!

"när vi sågs sist så var jag jävligt full! :S Jag var påväg hem från en fest som hade varat lite förlänge.. bara så du vet.. om du undara vrf jag såg så sleten ut :P och jag är visst 176. "

Man måste njuta av det lilla här i livet.

Förut tog jag ett bad. Nu känner jag mig besläktad med Arkimedes. Vi har båda två kommit på något vettigt i samband med bad. Hans idé kanske var lite mer vettig än min och hade större betydelse för andra. Min är mer relaterad till mig själv. Jag har bestämt mig för att byta uppsatsämne, jag gillar min ursprungliga idé. Den känns intellektuell, men för tillfället finner jag inte riktigt tid och saknar riktig motivation. Men nu har jag bytt idé och det känns underbart och jag är motiverad, jag har redan lånat tre böckar och börjat läsa i en av dem och jag ska strax sätta mig och fortsätta. Vad härligt det är när saker och ting flyter på!

Inga kommentarer: