torsdag, september 10

manus

Idag gick jag och S fem kilometer, luften var lagom kylig och solen lyste. Vi gick längs ett järnvägsspår en bit, även om man vet att det bara används om somrarna så känns det läskigt och en smula förbjudet. Man är hela tiden på sin vakt.
Sedan gick vi till Ica och köpte hushållsost, bland annat.

Nu ska jag sova, min sovmorgon imorgon bitti är borta. Manusgruppen inför våran produktion ska träffas. Det är på g nu, det är det verkligen! Skelettet är nästintill klart, det känns för jäkligt bra måste jag säga. Det kan bli hur grymt som helst!

Väskan är packad också, imorgon eftermiddag så åker jag till Stockholm, det ska bli kul! Hoppas jag =) Men det blir vad man gör det till, det är mitt motto. Jag skiter i vad V säger, men så är det faktiskt! Man kan påverka, ibland måste man bara anstränga sig lite mer.
God natt!

Inga kommentarer: