onsdag, september 16

Ton med påsar

Vid tvåtiden drog jag, S och FC in till Skövde. En snabb sväng tänkte jag för jag hade tänkt sitta och plugga hela kvällen. Idrott, kulturhistorisk fördjupning, arbetsmiljö och säkerhet och latin. Istället blev det så att vi som sagt åkte in till stan och jag kom nyss hem. Jag hade framför allt inte tänkt att handla utan bara kika lite och umgås för det sociala nöjets skull.

det var vad jag tänke innan....

Vad fick jag nu med mig hem då?
Först köpte jag en tight lång tröja inne på Cassels i en härlig mörkblå färg, riktigt höstig, med halvlånga ärmar, 99 kr. Vilket kap! Enligt FC fick man en fin figur, det kan ju alltid vara bra.
Sedan köpte jag ett par asläckra jeanstights inne på Cubus, jag är egentligen inte så förtjust i det, för en del jeanstights ser så billiga ut tycker jag. Men de här ser verkligen ut som riktiga stuprörsjeans, så de funkar. Det blev ett långt svar baslinne inne på Cubus också.
Vi gick vidare till Gina och jag hittade ett vitt linne, det är lite vidare i figuren, men det är inte för mycket. Det står de facon glamour på det i svart text.
Vi hamna på Rusta och där köpte jag balsam, tandkräm och 3 söta kort som jag ska skicka iväg.

Så det blev lite dyrare än planerat. Men va fan! På lördag har jag födelsedagskalas och alla med en hjärna vet att det innebär pengar och snart får vi lön också, nämligen nästa fredag. Så nu blir det en snål vecka. Men det fixar jag =)

Inga kommentarer: