onsdag, september 30

Skönhet

Jag försöker göra en väldigt "lätt" läxa. Man ska nämligen skriva om vad skönhet är och hur hälsa har betydelse för skönheter ungefär. Samt leta upp en bild på den vackraste kvinnan och en på den vackraste mannen.

Jag känner mig helt lost. Jag har ingen jävla aning!! På kvinnor blir det nog Anne Hathaway eller Shakira tror jag. Men på män på? Jag gillar män med fina drag och fin hy och vackra leenden. Men jag kommer inte på någon för stunden. Detta kommer ta en stund, tänkte kika på alla mina filmfodral. Jämt när man tittar på film sitter man ju och dreglar över den ena efter den andra.

Det är så det är att gå Estet, vi sminkar oss på lektionstid, inte bara konstiga sminkningar utan även skönhetssminkningar och vi sitter och diskuterar sminkets historia och pratar om skönhet.

Inga kommentarer: