söndag, september 20

Märke för livet

Jag vill ha en tatuering. Jag vill, jag vill, jag vill! Jag vet precis vad jag skulle tatuera och var den skulle sitta. Men tror ni att jag skulle våga det? Mycket riktigt, det skulle jag inte. Men jag ser det framför mig och det är så jäkla snyggt.

Varför skulle jag komma på den här idén? Åh, min arma rygg. Jag kommer inte att kunna släppa det här nu.

Folk som inte har något liv kanske tänker "vad är det för tatuering hon vill ha då?". Jo, jag vill ha den på övre ryggen och det ska vara ett svanpar som möts med näbbarna mellan skuldrorna och bildar ett hjärta ner mot kropparna och så ska de gå åt varsitt håll. Det skulle vara så jäkla fint och jag älskar svanar, jag älskar idén med svanar. Jag älskar passionen mellan svanarna. Jag älskar färgen och den stoltheten som de utstrålar. Jag älskar att när den ena dör så sörjer den andra ihjäl sig.

Inga kommentarer: