måndag, februari 22

Platser

Lovet är över nu. Skolan är tillbaka. Det är här man vill skriva, med besked. Men första dagen var inte så betungande. Bara jobbiga kommentarer, men sånt får man sila bort.
Jag har i alla fall kommit på att jag har en del planer inför året. Ställen jag vill åka till. Det är bra att ha lite vaga planer, om det sen blir så. Det är en annan femma.

I år vill jag:

  • Åka till Paris över en långweekend
  • Åka till Italien (Rom)
  • Hyra stuga i Danmark
  • Åka till Stockholm och se Bounce
  • Åka till Norrland

Den här listan kommer säkerligen att fyllas på. Men att åka till Norrland, det kommer ju att gå igenom. Resan till Italien lär också gå i lås eftersom jag planerar att fortsätta med Latin B och en Rom-resa ingår ju i den kursen. Stugan i Danmark hoppas jag verkligen blir av. Och Paris vore underbart, om nu mitt ressällskap har en helg över ifrån lumpen.
Bounce och Stockholm är en grej jag kikar på just nu. Det har potential till att bli av i varje fall.

Inga kommentarer: