lördag, februari 13

Äntligen

Idag ska jag äntligen se Avatar. Med några härliga kompisar. Jag har velat se filmen ett bra tag nu. I början var jag tveksam, sen blev jag övertygad om att detta är något jag måste se.
På tal om saker man måste se. Jag har börjat titta på Vampire Diaries. SKITBRA serie! Den tycker jag verkligen att folk ska börja titta på. Hur spännande som helst och det finns några hunkar att vila ögonen på.

Det är tre timmar kvar tills min buss går. Frågan är hur jag ska fördriva tiden. Städa eller plugga? Svårt val. Vi får väl se vad det blir av det hela. Ska nog börja med att diska lite i alla fall och lyssna på lite soft musik.
Jag vaknade vid 8, hade ställt alarm för att snooza. Men jag vaknade innan alarmet pep och sen när alarmet väl pep och jag skulle snooza kände jag för att kliva upp. Första gången på länge som jag frivilligt klivit upp vid 8 en lördag. Men det känns skönt att ha kommit upp.

Inga kommentarer: