måndag, februari 8

Låtklippning

Tänk så snabbt lite stress kan försvinna. Igår och idag och säkert några dagar förra veckan och förmodligen delar av helgen, så har jag varit stressad över en grej. Inte dödligt stressad, men lite lagom. Jag har känt att det finns en sak jag borde ta tag i. Nämligen min solodans. Jag har bett en kompis att få låna låten ifrån dennes mosters mammas kompis dotters pojkvän. Och det fick jag, som tur var. Så idag fick jag äntligen låten. Problemet är att jag var tvungen att klippa låten. Vilket numera är gjort! Det låter lite halvskumt på vissa ställen, men vi (jag och mina systrar) bestämde oss för att det låter bra ändå. Med tanke på vad min solodans kommer att handla om.

På tal om dans så ska jag byta om nu till danskläder, sätta mig på bussen till Skövde och dansa i två timmar. Yey!

Inga kommentarer: