söndag, februari 14

My secret combination

Idag har jag en väldigt mysko kombination av kläder på mig. Jag har röda tights, svarta hotpants och en blå "kjol". Strandkjol kanske man kan kalla det. Ni vet, såna där man köper när man åker på solsemester och som man "stänger" med två snören som man knyter och det blir en slits i ena sidan. Min är som sagt blå med vita delfiner och jag tror det är snäckskal också. I alla fall, och till detta har jag en vit bikiniöverdel. Vid de stunder jag sitter still så har jag en brun dragkedjströja över.
Jag skulle nog verkligen bli en jättebra modebloggare. Anledningen till den här kombinationen är att jag övar mitt solo och har satt ihop de komponenter som behövs för att förtydliga dansen. Hade dock inget matchande. Jag ska strax ner till tvättstugan och boka en tvättid. Hoppas att jag smiter förbi grannarna obemärkt.

Ps. Glad alla hjärtans dag. Jag ska fira med mina systrar ikväll. Vi ska äta älgfilé och potatisgratäng.

Inga kommentarer: