onsdag, februari 3

Lek och dans

En snabb kommentar om pastasåsen. Den blev ljuvlig och jag har redan gjort den en till gång.

I alla fall. Härlig dag! Slutade tidigt efter en slapp dag i skolan med två lektioner. Sedan hämtade jag kusinerna på deras fritids och gick hem till dem. En promenad som borde ta ungefär 5-10 min tog ungefär 45 min, med mycket lek på vägen och snöbollar. Framme så skottade jag lite snö på deras uppfart medan de byggde en snötunnel. Sen blev det en massa fika och lite dataspel.

Sen drog jag och dansa med S på Tellus. Körde riktigt ordentligt, men noga. Vi brukar dansa med lampan släckt. Det är skönt, bara släppa loss. Och sen följde jag henne hem och sen gick jag hem till mig och åt rostbiff ifrån syrrans jobb. Helt underbart gott! Var sjukt hungrig när jag kom hem efter lek och dans.

Sitter utslagen i soffan. Ska lägga mig tidigt ikväll! Men först blir det styrketräning och sen en dusch på det.

Inga kommentarer: