tisdag, september 30

Raserad världsbild

Det känns som att hela min världsbild har brustit samman. Som om allt det jag någonsin trott på bara kollapsat och jag står hjälplöst bredvid och ser på, orörlig och hjälplös. Ingenting kan jag göra för att förändra. Bara sucka och önska att jag aldrig hört orden, att jag kunde vrida tillbaka klockan några jordsnurr. Och jag vet nu mycket väl att för evigt, det finns inte. Och det har jag länge misstänkt, men idag fick jag det bekräftat.

Ni kanske undrar, vad är det som har hänt? Det förstår jag att ni undrar och jag vill berätta och jag tänker berätta. Men känsliga läsare varnas.

Är ni beredda? Tro mig, det är ni inte. Jag tror aldrig att man kan bli förberedd på detta fruktansvärda och hemska.










Marabou Schweizernöt ska sluta tillverkas =/

Inga kommentarer: