torsdag, september 25

Crazy beautiful

En ny dag. En dag klädd i mjukiskläder och nytvättat hår. Strax ska jag kila iväg till skolan. Men jag är redan klar och har några minuter att ta kol på. Jag har inte överdrivet mycket att berätta. Men igår när jag kom hem fem i nio hade min kära sambo maten klar. Alaska Pollackfiléer doppade i corn flakes och hårt stekta med citronpeppar på och kokt potatis till och ärtor och sallat. Det var äckligt gott ska jag tala om. Och som pricken över i:et åt vi efterrätt efteråt. Fruktcocktail och glass. Ja, ibland är det inte dumt att kalasa till det i tillvaron.

Idag ska jag ta det lugnt hemma, plugga lite grann. Ska skriva om tribal hade jag tänkt och kanske plugga lite spanska och kanske lite historia. Och vi ska äta jättegod mat idag också. Resterna från igår, potatisen blir stekt och lite bacon till. Jag längtar tills ikväll! =)


You are crazy beautiful tonight

Inga kommentarer: