onsdag, september 10

Imperfekt avspegling

Det var ett tag sedan jag skrev och det värsta är att jag inte kan skylla på att jag har saknat saker att skriva utan jag har saknat tiden. Jag har börjat läsa i Kärlekens historia. Den är konstig och den är fin. Jag gillar meningen "Hennes skratt är en fråga jag vill ägna hela livet åt att besvara". Det är den typen av meningar som jag gillar att läsa.
Jag var lite deppig en stund tidigare idag, det är bortblåst nu. Det kan ha att göra med att jag åkte till Skövde i eftermiddags och kom nyss hem. En slapp kväll i en lägenhet, inget speciellt egentligen. Inget som revolutionerade hela min världsbild. Men såna där kvällar som behövs. Jag kom hem till en tom lägenhet, något jag inte gillar. Så jag kastade in en mugg med oboy i mikron.

Jag gillar ljummen oboy.


Allt vi ser är imperfekta avspeglingar av perfekta original

Inga kommentarer: