tisdag, september 23

Blajblaj

Jag har precis ätit en väldigt flötig måltid. Men ack så god den var! Med ett glas mjölk till. Jag måste gå och köpa mer mjölk nu i eftermiddag. Dessutom har jag ett sug efter Falköpings blåbärsglass eller Willys Tripletto.

Barnhämtningen och vaktandet gick jättebra! Vi lekte lite på en lekplats och sedan gick vi hemåt och där sysselsatte de sig själva. Jag och A byggde en stor pyramid och jag har gjort mitt livs första blajblaj. Och tittat på knäppa dataspel. Sedan drog jag mig hemåt och missade sambon med några minuter.
Snart kommer EB. Vi ska nog slappa, för jag orkar inget annat. Jag är jätteseg och trött. Jag vill vara pigg! =)


Men i Oktober ska vi åka till detta stället, mina systrar och våran pappas kusiner som är som våra. Det blir mys i stugan och shoppande på Gekås. Och som sig bör, skapade jag en liten bild till resan. Även om det är ungefär en månad kvar. Fast en månad kan faktiskt gå väldigt fort.
Det blir en perfekt inledning på det kommande höstlovet. Och på höstlovet ska jag nog vara barnvakt igen.

Men som sagt, först en månad till i skolan.

Inga kommentarer: