söndag, september 28

Aladdin

Jag kan nu stolt meddela att jag har sett Aladdin, filmen. Det är möjligt att jag har sett den som liten, men jag kom i alla fall inte ihåg hur filmen gick till. Naturligtvis har jag sett en massa tv-avsnitt och jag har ju alltid tyckt om Aladdin. Aladdin ligger ju i topp över snyggast tecknade figurer.

Det har i alla fall varit en slapp dag. Klev upp ganska tidigt för en helgdag, men inte alls i närheten av gårdagens uppstigning. Och sedan har vi varit och storhandlat, lagat mat, kollat på film och åkt buss och sedan åkte jag hem. Ikväll när sambon kommer hem ska vi äta majskolvar och jag måste ägna kvällen åt att plugga. Men det är svårt att ta sig i kragen och göra det. Det finns roligare saker att göra.

Imorgon är det redan måndag igen och vi har balett och jag ska ha spanskaprov. suck

Inga kommentarer: