fredag, oktober 5

Sannas garderob består



Ja, Idag var det verkligen en fin morgon. Om ni icke tror mig så titta på kortet här bredvid. Anledningen till att jag fotade var att jag hittade kameran i väskan. Det var där den rackarn hade gömt sig. Ja, jag och min kamera leker kurragömma, titt som tätt. Eller, Ja, nästan.
I alla fall så var det en otäckt vacker morgon. Fast det var väldigt dimmigt imorse. Inte sådär som när älvorna är ute och dansar. Utan man kunde knappt se några meter framför sig. Jo, här kunde man det. Men inte bortåt Älven. Scary! Men lite mysigt också samtidigt, såklart. Bussen körde lite långsammare än vanligt. Väldigt klokt för man vet ju aldrig vad som döljer sig i dimmans dunkel. Dessutom fanns det en väldigt fin måne på himlen idag också. Som jag också fick på bild. Som kommer här nedanför.

Äntligen! Snart är det dags, då sätter jag mig i soffan och glor på High School Musical 2 som förhoppningsvis går rakt in i hjärtat precis som föregångaren. Fast de är lite överdrivna. Men samtidigt, man får stå ut. För de är ändå mysiga. På ett overkligt sätt ;)

Skolan idag var rätt okej, men jag känner mig lite småsjuk till och från. Men det är så det kan vara ibland. Inget att göra nått åt direkt. Men det borde gå över snart. Kemiprovet tror jag gick bra och franskan trodde jag aldrig att jag skulle fixa och det gjorde jag nog inte heller. Men lika glad är jag för det. Tralalala.

Och imorgon ska jag jobba. Hoppas att man får lite pengar. Fast jag har det ganska fett nu eftersom lönen från sommarjobbet kom nu i September, slutet. Men de pengarna ska jag spendera alldeles galet på Gekås. Där jag tänker inhandla diverse. Tänkte försöka hitta en del sköna plagg att fylla ut höstgarderoben med. I och för sig ser min garderob likadan ut när vintern kommer och den är fortfarande likadan när vintern övergår i vår och den hinner inte förändras förrän sommaren är här och sedan helt plötsligt är det höst igen och garderoben består. Som jag brukar säga:
Säsongerna kommer och går Men Sannas garderob består.
Okej, så jag ljög. Sådär brukar jag inte alls säga. Men håll med om att det låter väldigt tjusigt ;) Jag hittade på det precis. Men det behöver jag ju inte skryta med. Nu ska jag lägga in korten och filmerna jag och mamma tog när vi gick bort till Syrrans kalv och matade den.

Inga kommentarer: