onsdag, oktober 3

Introduction

Första inlägget här. Jag har redan en annan blogg. Men tyckte att denna verkade lite roligare. Kanske kopierar över några inlägg från den andra. Ska försöka skriva så ofta jag hinner.
I alla fall, jag börjar blogga här i en period av mitt liv då jag har feber och känner mig allmänt deprimerad.

Riktiga namn:
Sanna
Ålder: 15
Bor: Med mina föräldrar men har två systrar som bor på annan ort
Intressen: Skriva, läsa, dansa, vara med kompisar, lyssna på musik, med andra ord allt det där vanliga.
Civilstatus: Pojkvän, distansförhållande med åldersskillnad (ingen lätt sak)
Allergier: Bland annat mot gluten(intolerans), pollen och så lite annat, jag misstänker att jag icke tål Ibumetin.
Lyssnar på: Det mesta, jag lyssnar oftast på några låtar bara från olika artister men så finns det ju de där klassiska som Alice Cooper, Scorpions, Def Leppard, Cher och Celine Dion. Tror inte att jag glömt någon nu.
Sämsta egenskap: Elak humor som inte alla kan hantera
Bästa egenskap: Jag lyssnar verkligen på mina kompisar när de har problem

Det får duga för tillfället. Eftersom mamma hela tiden tjatar på mig om att jag äter för lite, (hon tror att det är därför som jag är sjuk nu), så borde jag väl dra mig neråt och se om det finns något att stoppa i magen. Även fast jag inte är hungrig. Ikväll blir det tevesittande och titta på Bonde söker fru.

Inga kommentarer: