fredag, oktober 5

Det vackraste jag vet

Sitter och lyssnar på den låten just nu, Det vackraste jag vet. Därav namnet.
Hursomhelst, idag ska jag iväg till skolan. Åh, jag vill inte!
Ska snart ta ut hundarna också. De ska ut i hundgården.
Jag har två prov idag, franska och kemi. Igår satt jag och verkligen råpluggade kemi. Ja, nästan i alla fall, men jag hoppas att lite satte sig i alla fall. Kanske borde ha pluggat det nu. Franskan har jag knappt läst på ens. Får ta det på bussen kanske?

Vet inte riktigt vilken parfym jag ska välja idag. Det är morgonens kanske svåraste val.
I alla fall, jag ska jobba imorgon. Blir upplockad vid åtta. Det är grannen som fixat det. Han kom in igår och frågade om jag ville jobba och jag tackade naturligtvis ja. Jag vet inte om jag tjänar nått direkt på det eller hur länge det blir. Jag ska skriva in adresser på en data tror jag och de visste att jag är en rackare vid tangenbordet ungefär ;) Men det känns kul att de kom att tänka på mig för M kunde inte. Så detta ska jag fixa nu!
I alla fall något att fördriva ett par timmar med imorgon. Det är för Dollarstore. En affär som pappa formligen älskar. Han brukar gå in där när han är i Sveg. Sedan kommer han hem och fyller huset med prylar han hittat där. Som hundfiltar, termosar, glasögon m.m.
Så det lär jag väl skriva om mera imorgon.

Men nu ska jag ut med hundarna!

Inga kommentarer: