onsdag, oktober 10

Fyra bugg och en cocacola

Väldigt trött. Idag med. Inget ovanligt, med det. Så har det varit hela veckan. Lär inte bli bättre imorgon. För jag ska dansa imorgon och dansen slutar halvtio. Så är hemma närmare halvelva. Direkt i säng blir det då! Dagen därpå blir det också sent eftersom jag har dans. Åh, när ska jag få sova? Efter skolan måste jag plugga. Måste komma ihåg att ta hem engelskan också. Vi har hundra glosor tills på torsdag. Repetetion bara, så det kommer nog gå bra. Men jag måste ändå hinna öva lite. Plus franska till fredag. Säkert något mer hemskt också.
Idag ska vi dansa i skolan, men tror att det bara blir bugg. Det är inte direkt kul för det är jag inte bra på heller. Stackars mig!
Sedan ska vi göra klart matteprovet också. Men först väntar slöjd. Det ser jag dock fram emot. Då ska jag fortsätta med mitt nattlinne är det tänkt. Hoppas att det blir fint.

Jag måste snart smörja in min näsa också. Den har blivit jättetorr. Ska även smörja in benen med min mjukgörande hudkräm från Apoteket. Där kan vi snacka om fet body lotion. Men det behövs ju.

Hoppas att denna dagen blir bättre, utan huvudvärk, magont och konstiga rysningar i kroppen. Idag vill jag känna mig helt normal. För mycket begärt? Det visar sig väl.
Jag ska gå till vårdcentralen och kolla upp ett problem också så snart som möjligt. Vet bara inte riktigt när men. Om det bara är för mig att komma dit kanske eller ifall jag måste boka en massa tider och grejs. Men det ska nog lösa sig fint. Förhoppningsvis.

Nu måste jag sätta fart. Sedan blir det frukost för mig. Ingen lust, men man måste ju.
Äta bör man, annars dör man.
äta gör man, ändå dör man.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: