onsdag, oktober 3

Bonde söker fru

Jag tittade på Bonde söker fru förut och det var ganska pinsamt tyckte jag. Jag satt där och skämdes lite för mig själv hemma i soffan. Jag satt i fåtöljen som står bredvid soffan och rätt framför teven såvida inte teven är vriden åt någon av sidorna. Insvept i en grönrutig filt.
Efteråt pratade jag lite med mamma. Hon tror att jag är deprimerad för att systrarna är utflugna båda två. Att det är väldigt tomt för mig. She's got a point there. Men på fredag ska jag gå till skolan. Såvida inte febern stigit till uppåt 39 grader. Då får jag förstås vara hemma. Men annars kommer jag efter så mycket och hon sa det att jag vill ju härifrån så då är det bäst att jag pluggar så att jag inte blir kvar här. Vilket hon har rätt i. Så jag måste plugga, även fast jag inte orkar och inte har någon lust.
Hon snackade lite löst om lyckopiller. Men så illa är det ju inte. Vore ju lite coolt i och för sig och äta lyckopiller. Men samtidigt inte. Och som sagt, det behövs inte.
Min hängighet kommer av att jag har feber. Det är hela anledningen.
*paus för att kolla tempen*

Hade 37,1. Vet inte om man ska lägga till 0,5 på denna eller inte. Det är feber för mig i alla fall. Även fast jag vet att folk reagerar. Men min vanliga temp är väldigt låg. Därav anledningen.

Sitter och lyssnar på låtar på mp3n nu. Förut roade jag mig med att byta ut de flesta och lägga in lite nytt. Sånt som jag verkligen lyssnar på. Jag formaterade och gick igenom nästan all musik på datan. Jag har så svårt för att ta bort låtar från Mp3n men idag så har jag verkar rensat bort det jag inte vill ha. Denna nya metoden tog visserligen tid men funkade riktigt bra. Så nu är det riktigt kul att lyssna på Mp3n och lyssna igenom vad jag la in. Såklart en massa Alice Cooper och Cher. Plus en massa annat, vissa är lite otippade.

Jag borde nog sova snart. Men jag har ingen lust. Ska kanske titta på någon film eller så. Jag drömde en otäck mardröm, skriver om den imorgon kanske och skräcken sitter i lite än.
I alla fall, nu är det tack och godnatt för mig.

Inga kommentarer: