söndag, oktober 21

Lovely weekend


Denna helgen har varit fantastisk. I fredags var jag inne i S:s lägenhet med henne, B och J. Vi hade riktigt mysigt och gick och la oss runt halvfyra på morgonen. Vid tvåtiden följde vi J till B:s lägenhet. Crazy! Var inne i stan nästan hela dan igår också. Var hemma runt halvsex och pratade med M och T en liten stund var. Nästan halvåtta dök I och V upp. Vi åt hallonglass med chokladkross bland annat och tittade på Tuck Everlasting och Save the last dance. Det har blivit alldeles för mycket onyttigt denna helgen och en hel del kort med. Nästan 200 :)
Idag har vi spelat Sverigeresan, de har åkt hem och jag har pluggat lite smått duschat och suttit här. Har även pratat med K. Måste städa lite i rummet också, bära tillbaka en madrass in i syrrans rum.

Om två veckor ungefär ska jag till doktorn. Vilket känns bra, ska kolla upp smärtan i lungorna som börjar bli alltmer konstant, inte bara när jag anstränger mig. Det har varit färre andningsproblem, men hellre det än att ha smärta i lungorna.
Om en vecka är jag inte här utan då är jag hos F och F. Det blir lunch med T, E och G och på kvällen bio med en massa mysigt folk och den natten sover jag hos K. Om allt går enligt planerna och det hoppas jag. Sedan är jag väl hos T fram tills på torsdag kväll då jag tar tåget upp hit. Hoppas jag hinner träffa M något nu då när hon fick mig att ta ett tidigare tåg upp.
Jag skulle även vilja att syrran klippte mig nu på lovet, men vi får se hur det blir.

Typiskt att allt ska hända på samma gång. Syrrorna, jag älskar er och önskar att ni sluppit dessa händelser.
Mitt eget liv har ordnat upp sig och det känns mycket bättre nu. Åtminstone för stunden och det är ju bra stunder man behöver.

...... du lever för stunden precis som jag

Inga kommentarer: