fredag, augusti 28

Ledarutbildning

Och jag hoppas och hoppas och hoppas. För om det blir som jag vill, då åker jag iväg till Stockholm om ungefär två veckor. I Stockholm ska det vara en ledarutbildning och sedan får man chansen att starta en dansgrupp i sin egna stad med sponsring och stöd för lite yngre tjejer, ungefär 12-15. Och det vore så förbaskat kul!! Men vi får väl se först ifall det finns några lediga platser på utbildningen. Men jag hoppas verkligen på det =)
Min fantasi har redan tänkt ut en massa saker och ser allting framför mig. Men vi får väl se =) Fast det är väl inte förbjudet att drömma heller?

Men nu ska jag göra i ordning det sista inför skolan. Sovmorgonen idag och igår rök båda två för min dansgrupp på skolan har samlats vid 8 för att repetera och göra klart våran dans som ska visas upp nu till veckan. Så det är hårt arbete som gäller. Men gärna för mig =) Man får ju ha mjukisbyxor på sig!

Inga kommentarer: