onsdag, augusti 26

Drogmissbruk?

Ingen borde äta snickers. Tänk på de stackars nötallergikerna. Därför bojkottar jag snickers på offentliga platser. Det står ju faktiskt inte i pannan på nötallergiker att de är just nötallergiker.

För er som undrar om min hälsa (knappast någon, men man skriver ju vad fan man vill), så tänker jag bara meddela att jag har pratat med min kloka mamma som googlade på alla mina symptom. Vi har nu uteslutit blindtarmsinflammation eftersom värken funnits i över 10-12 timmar men ännu inte gör extremt ont. Inte sådär ont som man har föreställt sig att man har när man har blindtarmsinflammation. Vi har även uteslutit migrän. Men funnit en grej som kan vara mer "troligt". Den konstiga värken bakom pannan/i ögonen kan komma ifrån drogmissbruk. Mamma fick upp någon grej om det. Typiskt, där var jag påkommen =/ ....*



*Det var ett skämt

Inga kommentarer: