söndag, augusti 30

En biff i mitt hjärta

När det ser lite mörkt ut, då gäller det att leta efter ljusglimtarna.
Om det skiter sig med en kille man träffar till exempel, då ska man vara väldigt tacksam för ifall man inte har ett gemensamt umgänge. Om man dessutom inte bor i samma stad och inte brukar hänga på samma ställen, då ska man bara ta vid där man slutade innan killen kom in i bilden och leva vidare. För man löper inte stor risk att stöta på varandra på oväntade ställen, ja, inte väntade heller.
Tacka din lyckliga stjärna!

Idag på jobbet såg jag mannen i mina drömmar. Han hade brunt hår, fin hy och vackra drag och var klädd i basketlinne. Ett fint leende och var lång och biffig. Mitt hjärta är sålt och troligtvis kommer jag aldrig mer att se honom igen =) Men såna här ögonblick i livet är fina glimtar att se tillbaka på.

Inga kommentarer: