onsdag, augusti 26

Gnällspik

Vad är det för vits med att ha en blogg ifall man inte får vräka ur sig en jävligt massa tjat och gnat?? Som naturligtvis är otroligt egotrippat, ja, det är inte klokt vad egotrippat det är!!
I några dagar nu, har jag haft nästintill konstant ont i huvudet, så fort jag gör hastiga rörelser med huvudet eller vrider huvudet åt sidan så gör det ont bakom ögonen och jag har värk i magen när jag går (och nej, det är faktiskt inte håll!!). Men vad det är, det har jag faktiskt ingen aning om. Och jag är jättetrött... Jag tror inte att folk förstår, visst brukar det vara så när allt är blä? Man klagar och klagar, men tycker inte att någon förstår. Jag tror faktiskt inte att man VILL bli förstådd. Man vill bara få gnälla och gnälla och att alla ska säga att det är synd om en och ge en massa glass.


Min äldsta syster sa nyss att hon gillar min stil. Vilken stil frågade jag då, för jag har ju faktiskt ingen stil. Men hon sa att min stil är att jag tar på mig vad som helst och skiter i vad andra tycker. Mitt svar: Jag tar på mig vad som helst, eftersom jag inte kan matcha.
Det är faktiskt sanningen, utan några omskrivelser.

Inga kommentarer: