torsdag, januari 14

Stepp

Jag skulle kunna klaga inlägget igenom. För jag är trött, förkyld och har huvudvärk. Nu när detta är smart tänker jag lämna klagandet till en annan dag.

Idag fick vi steppa. Det var spännande, kul med något nytt. Lustiga skor. Dock borde man införa en regel på våra steppklasser, att inte steppa när man inte ska steppa. Det är otroligt jobbigt när alla ska hålla på och göra ljud med skorna. Okej om man går. Ibland måste man faktiskt ta sig mellan två punkter. Men inte okej att hela tiden göra en massa oväsen med fötterna, bara för att man kan.
I alla fall, eftersom jag hade glömt benvärmare hemma (jag trodde att jag hade dem i skåpet) så hade jag spionben idag. Det såg skumt ut. Därför tyckte jag att det var svårt att avgöra om stepp var min grej. Fokuserade mest på mina spionben. Men det var kul i alla fall. Jag var nog inte helt lost in translation i alla fall. Hoppas jag...

Nu ska jag hoppa in i duschen. Lustigt uttryck. Jag har använt det tusentals gånger, men hittills har jag aldrig gjort det. Alltså, klart att jag har duschat. Men jag har aldrig hoppat in i den. Jag har aldrig tagit en dusch heller. Det känns rätt bökigt...

Inga kommentarer: