lördag, januari 2

Ali

Pappas idé om att ha kul. Han sätter på spotify och spelar olika band som varit med i dansbandskampen och så ska vi sitta och gissa vilka det är.... dödligt kul!

Dagen började bra. Jag slog huvudet rejält i väggen när jag vände mig om i sängen och fick nästan en fläskläpp och började blöda näsblod. Härlig start!

Idag har jag gjort världens fynd föresten. Ända sedan vi kollade på Ali i skolan har jag letat efter den filmen och det är en sådan film man hittar på ställen där de har 2 för 59 eller 3 för 99. Detta letande har pågått i över en månads tid. Men idag hittade jag den filmen för 39 kr på ÖB i Östersund. Jag slog till direkt =) Och så har jag även köpt The Dwelling Place, Hotel Rwanda och Glory Road och en ful necessär. Kan man ju fråga sig varför jag köpte en ful necessär, det enkla svaret är att den var billig.

Inga kommentarer: