torsdag, januari 28

Alkemisten

Ända sedan jag fick en bok av mina föräldrar i julklapp med fina citat ifrån Paulo Coelhos böcker har jag velat läsa någon av dem. Så nu har jag tagit tag i den saken och lånat Alkemisten. Som faktiskt har etablerat sig som en modern klassiker. På framsidan står det "Innehåller alla goda råd du någonsin skulle kunna önska dig" Time out, England.


Ja, jag har höga krav på den här boken. Både vad det gälle innehåll, men framför allt vad det gäller språket. Jag har läst första delen nu, ungefär 60 sidor och hittills är jag inte besviken. Tror i ärlighetens namn inte att jag kommer bli det heller.

Jag har slängt in en omgång tvätt föresten och det är ju inte speciellt kul för allmänheten att veta. Det roliga är att jag har provat en ny sorts sköljmedel. =) Spännande!

Inga kommentarer: