lördag, maj 23

Lovely evening

Underbar kväll! Umgås med släkt och gamla bekanta. Grilla på en altan. Leka i lekparken. Sparka boll. Äta energikakor. Spela spel. Prata. Skratta. Retas. Skämta. You name it! Det är skönt att umgås med sådana där människor som man har känt länge =) Det är något visst med det! Och ätit potatissallad har jag gjort också, mycket gott måste jag säga.
Framför allt har jag skrattat åt mina underbara kusiner, de säger så mycket tokiga och roliga saker, men också mycket finurligt och intelligent!

Människor är bra härliga! (en del av dem i alla fall)

Jag borde nog sova, men jag har inte riktigt någon lust. Men jag får nog göra det ändå. Jag är trött efter jobb, lek, diskning och socialt umgänge. Ska bara be några antingen i huset eller på uteserveringen att dämpa sig en aning ;) Satkärring? Oh yes!

Inga kommentarer: