lördag, maj 16

Behave

What a night/day! Jag är helt slutkörd. Vad skönt att få en ledig söndag imorgon! Jag ska bara slappa, plugga, diska och dansa. Jag har slutprov i spanska på måndag och jag har inte öppnat boken en för jag har verkligen inte hunnit.
Idag har jag varit på fotbollsmatch med kusinerna och sedan kom FK hit och vi la oss i en park på varsin filt och solade. Jag somnade och sov nog en halvtimma i solen. När jag vaknade var magen helt randig.
På jobbet har det varit delvis fullt upp och delvis slappt. Jag blir så arg på människor som inte kan bete sig! Okej att småkillar i åldern 9 ibland kan bete sig för jävligt. Men att inte deras tränare/något annat säger till dem tycker jag är obegripligt!

Mina fötter är i stort behov av massage och min mage vill ha något att bearbeta, men vad?
Och egentligen vill jag bara sova, men jag vill se hur Eurovision slutar först. Inte för att det ser så lovande ut. Men vad trodde vi egentligen?

Inga kommentarer: