tisdag, maj 5

The cold war

Historia för hela slanten. Jag börjar tappa greppet, och jag vet inte om jag kan allt. Mycket smådetaljer som blir som kludder i huvudet och det känns som att jag har missat tusen grejer. Men har jobbat med det hela eftermiddagen med EF, vi var rätt effektiva ett tag i alla fall =)
Och jag pluggar lite nu med, men nu ska jag ta en paus och ut och springa lite med Sambon. Det är en skön och sval kväll, möjligen lite för blåsigt. Men det blir skönt att komma ut =)
Sedan in och plugga mer, gå igenom alla gamla anteckningar och få ALLT att sitta. Gå igenom alla skolorna, triumfalismen och det där. Och ändå försöka komma i säng någorlunda tidigt.
Skönt att det var lite halv sovmorgon imorse, klev upp vid åtta när MH ringde på dörren.

Men som sagt, nu ska vi få adrenalinet att rusa.

Inga kommentarer: