onsdag, april 28

Snöleopard

Mina ord har varit på flykt tror jag. Det har inte saknats saker att skriva om. Det har varit bröllop och dop och mysig filmkväll. Det har funnits annat att göra också. Tiden till att sitta här har saknats.
Jag sitter i mina nya leopardmönstrade tights. Som jag köpte i torsdags. TM säger att det är de är snöleopardmönstrade, till på köpet. Det är möjligt att det är så.

Jag ska jobba i eftermiddag/kväll. Fram till 21. Det är för sent på en vardag tycker jag. Jag kommer hem, tvättar håret och duschar och sen stupar i säng. Utan något trevligt kvällssamtal som gör att man somnar för sent.
Imorgon har jag inte längre sovmorgon, utan upp och dansa. Det är okej. Jag ska sova ut på fredag. På fredag åker jag till Karlstad över helgen. Det är valborg på fredag.

Nu ska jag vila i min säng, sluta ögonen och sova en liten stund.

Inga kommentarer: