onsdag, april 7

Blommiga skor

Status.
Jag har turkost nagellack som börjar gå bort. Mina allergitabletter kom idag på posten. Jag har koreograferat i eftermiddag och lagat mat. Grynkorv med potatismos som jag gjorde. Jag ska strax iväg och dansa. Jag har redan dansat idag. Och jag har ätit panerad fisk i skolan. Jag är trött, men vet inte när jag ska sova. Har en massa planer framför mig. Jag skulle vilja ha lite oplanerade dagar. Men någon sådan finns nästan inte i sikte. En dag då jag kliver upp och inte riktigt vet vad jag ska hitta på, så jag slappar hela dagen, tar en skön promenad, läser en bra bok och tar det allmänt chill. Det skulle jag vilja.

Allt detta fick ni veta bara för att det tog så lång tid att komma in på H&M:s sida och kopiera en bild på ett par jättesöta skor som jag vill ha.


Inga kommentarer: