måndag, april 19

V65

I helgen gick jag på trav. Jag och syrran satte ihop en V65, jag gick mest på namnen när jag valde hästar. I alla fall så fick vi 4 av 6 rätt. Det tyckte jag var helt okej, för att vara första gången som vi satte ihop ett system. Det var ju ingen utdelning, men ändå! Jag är imponerad. Vi spelade för hela 64 kr!

I lördags var jag och tre klasskompisar iväg och uppträdde också. Det var väldigt oorganiserat alltihopa, men det var roligt och gick bra trots omständigheterna.

Jag har inget roligt att delge egentligen. Nu ska jag plugga vidare, det är energi och litteratur och matte på schemat. wiiie! Och solen lyser dessutom =) Tyvärr blåser det kallt, men på balkongen är det skönt. Kan jag tänka mig. Ska sätta mig där och läsa om en liten stund och försöka få en hälsosam och frisk färg.

Inga kommentarer: