onsdag, maj 5

No music

I helgen var jag i Karlstad. Fun fun fun! Mycket sköna människor. Fast jag begrep mig inte riktigt på staden, men jag kan tänka mig att ge den en andra chans faktiskt till sommaren. I söndags dog min mp3, eller den dog inte, den började hacka. Den har dock slutat låta nu. Så jag ska se om den går att få liv i igen. Jag har ännu inte gett upp hoppet helt. Fast nu har båda mina hörlurar dött. Ett tag fungerade den vänstra hörsnäckan, men idag gav den också upp. Känns som att allting bara förstörs för mig. Jag måste köpa nya joggingskor för mina är trasiga och mitt fritidskort går snart ut. Inte roligt! Maj kommer att vara en fattig månad... Jag hade behövt jobba lite mer förra månaden kanske. Menmen!!

Nu står det mellan matte eller att sova en liten stund. Jag tror faktiskt att jag väljer att sova lite. Jag jobbar 17-21.15 ikväll, bra att vara pigg och alert då. Fast jag hinner kanske plugga lite matte ändå sen. Jag har i alla fall pluggat svenska nu, well done.

Inga kommentarer: