onsdag, maj 26

OMG

Dagens prov gick strålande. Tänk vad skönt det är med muntliga prov! På cirka 10 minuter fick jag mitt prov gjort + betyg, istället för att sitta och skriva i en timma och sedan vänta i en vecka på resultatet.

Jag slutade tidigt idag. Så först gick jag till ÖB och köpte en del nyttoprylar som pennor, schampoo, hårinpackning, balsam, tuggummi, munskölj, body lotion och duschcremé som luktar cocos. Sen gick jag till bibblan. Jag hade bara tänkt låna Maken. Men så såg jag att de hade Marian Keyes nya bok Oväntat besök på Star Street och då lånade jag den och sedan lånade jag även en bok av Hjalmar Söderberg Den allvarsamma leken. Så istället för att plugga inför engelskaprovet som jag borde ha gjort den här stunden har jag läst Marian Keyes och duschat.
Disciplin - vad är det? Jag får nog slå upp det i en ordbok eller något.

Måste dock göra klart dansen till mina kära små danstjejer sen också. Det får klämmas in =)

Sköna låtar är följande:
OMG - Usher
It kills me - Melanie Fiona
Cooler than me - Mike Posner
God in me - Mary Mary feat. Kierra Kiki Sheard
Not myself tonight - Christina Aguilera
Face Drop - Sean Kingston
Blowing up - T-Pain feat. Ciara
Pearly gates - Pitbull feat. Nayer
Now you see it - Honorebel feat. Pitbull & Jump Smokers
Broken heels - Alexandra Burke

Inga kommentarer: