lördag, juni 5

Jag blir så fruktansvärt lycklig av det här vädret. Man får en massa mer energi och man gör en massa roliga saker. Under veckan har jag i princip bara gjort roliga saker. För att spara dem i minnet ska jag kortfattat skriva ner dem.

Måndag: Slutproduktionen fick ett tema och vi började brainstorma till ett manus. På eftermiddagen åt vi tårta och firade en kompis och sedan bar det av till Lidköping där vi kollade på Karnevalen och käkade på pizzeria. Sedan gjorde vi oss i ordning hos Skaket för att gå ut, men sen orkade vi inte det. Så vi tog en promenad och satt och gunga mitt i natten istället.

Tisdag: Slutade tidigare. Gick och solade och pluggade med en klasskompis i Botan. På kvällen blev det en promenad med R i Skara.

Onsdag: Slapp skoldag. Åkte in till Skövde med M och köpte träningskläder. Dans på kvällen.

Torsdag: Ytterligare en soft skoldag. Lite plugg, som var intressant. Sedan HLM och dans på kvällen.

Fredag: Sovmorgon och slappa lektioner. Slutade tidigare så då var vi några stycken som lekte vid Victoriasjön och sedan köpte vi glass. Åt årets första färskpotatisar på kvällen och sedan åkte vi ut till Mofaza och pratade och spelade kubb. Allt avslutades med några sally-avsnitt hemma i lägenheten.

Idag är det lördag och jag ska iväg och jobba två timmar. Sen finns det lite olika alternativ. Antingen blir det slapp i Lidköping, slapp i Skara och sen lite festligheter eller lite festligheter i Skövde. Vi får se vilken metropol jag hamnar i! Det blir nog kul vilket som =) För solen lyser och jag känner mig oerhört lycklig.

Inga kommentarer: