torsdag, juni 17

Pizzasallad

Gående på gatan i Skövde.
Jag: Det luktar...
CF: Dött!
Jag: Pizzasallad.

Idag har jag haft en underbar dag! Den började med dans, sedan åt jag lunch och tog en buss in till Skövde. Först åt jag och CF glass och tog en promenad. Sedan köpte vi jordgubbar (årets första för min del), persikor och mjölkchoklad och satte oss i solen i en park. Efter det gick vi runt lite på stan. Jag köpte ett nagellack, en necessär och ett par örhängen. Och så provade jag en massa kläder så hon fick något att skratta åt.
Underbar dag!
Väl hemma stack jag och EB och träna HLM. Jobbigt!

Imorgon ska jag umgås med två andra pärlor. Vi ska troligtvis gå på Picknickfestivalen i Fornbyn och spela kubb. Det ser jag fram emot!
Nu ska jag kolla till kycklingen i ugnen. Som serveras med ananas, sallad och ost.

Inga kommentarer: