tisdag, juni 9

Vilken härlig dag!

Idag kom min dvd-box med Anne på Grönkulla hem till mina päron, så de ska ta med sig den ner till mig imorgon. Mycket hyggligt av dem =)
Jag är på bättringsvägen, men är lite klen i huvudet =/ Imorgon ska jag försöka plocka solar på ett matteprov för att få ett bättre betyg i Matte A. Fast eftersom jag saknar logiskt tänkande så är jag ändå väldigt stolt över min prestation inom matten i ettan oavsett slutbetyg.

Den här dagen har varit helt fantastisk, förs fikade jag med några tjejer ur klassen, jättegott, sedan bowling som jag vann och han som skötte bowlingen verkade tycka att jag var jätteduktig och sa till mig att komma ner någon gång så skulle vi ta en match och sen träffade jag honom på Ica och han kände igen mig då med. Innan svenskan fick jag reda på varifrån den latinska frasen som jag gillar kommer och på svenskan fick vi en bunt med lästips och så slutade vi ungefär 30 min innan vi skulle. Sedan fick jag höra tre betyg och fick ett lysande omdöme av en av mina lärare. Hon kunde inte ha sagt något bättre!!
Sedan krama om F ordentligt och önska henne all lycka till i EM, där jag vet att hon kommer att kicka ass!

FK plocka upp mig i skolan och nu i eftermiddag har vi gått lite, träffat på en släkting till mig och lagat jättegod mat och så har jag tittat på Anne på Grönkulla och jag funderar på att gå och lägga mig snart. Ska bara slå en signal till kussen först =)

Inga kommentarer: