onsdag, juni 24

Marängswissmissen

Igår åkte jag in till Östersund och umgicks med ME. Vi provade kläder och åt glass och sedan var hon hos tandläkaren, efter det åt vi lite Mcdonaldskäk i Badhusparken och sedan satte vi oss med hennes fader på Marités terass och drack och tjötade. Vi satt där i ungefär tre timmar och MA dök upp i slutet och sedan kom P och sedan mötte vi upp hans tjej och det slutade med att vi hamnade på Samuraii vid busstorget och käkade god mat. Vidare ut till Ås och kika där och sedan lämnade vi av ME hemma hos henne och jag och MA åkte ut till våra hem. Jag kom väl i säng runt halvtvå någon gång tror jag. Toppendag! Förutom när jag och ME skulle köpa glass på McDonalds. Riktigt oengagerade människor som jobbar där. ME skulle äta marängswiss och så tog den riktiga såsen slut och då frågar den här tjejen i kassan sin arbetsledare ifall hon ska ta vanlig chokladsås istället och han säger ja. Men nu var det ju inte de två som skulle äta den här glassen, så de kanske borde ha frågat ME istället!! Jag frågade ifall de inte hade den riktiga såsen och de hade mer därbak, men de hade inte hunnit hämta. Nej, men fel att ta två minuter eller vad det nu kan ta och hämta den där förbaskade såsen. Riktigt illa =/

Inga kommentarer: