söndag, juni 21

Dåligt samvete

Om ungefär en timma går min buss till Skövde och sedan tar jag tåget till Norrland. Allting är färdigpackat och jag har ingenting speciellt att göra nu. Jag lagar lite mat, en gammal klassiker här i huset. Korv med bröd utan bröd =) Det gillar vi!
Och sedan ska jag bara diska det sista och sen är det klart. Jag kanske dammsuger lite också.

Idag jobbade jag i 4 timmar, blev en halvtimmas övertid nästan. Jag råkade hälla ut lite kaffe på en medarbetare. Det är mycket folk och man försöker vara snabb. Men usch vad jag mådde dåligt över det och gör det än =/ Det kom rakt på halsen och blev helt illrött! Jag kan inte ens föreställa mig hur ont det måste ha gjort. Och jag har så klent samvete, jag kommer må dåligt över detta i flera veckor nu. Jag har fortfarande dåligt samvete över saker som hände under mellanstadiet och även för saker innan mellanstadiet. Trots min unga ålder så var det länge sedan jag gick i mellanstadiet vill jag lova!!

Inga kommentarer: