söndag, juni 21

Norrland/Hem

Idag åker jag till Norrland/Hem. Det ska bli jätteskönt, samtidigt som jag på ett sätt hade velat skjuta upp min resa lite grann. Men så ska jag inte tänka nu. Jag vill verkligen upp dit! Även om det inte skulle hända någonting på hela veckan så vill jag upp dit! Bara ut och gå, umgås med hundarna och familjen, träffa lite kompisar förhoppningsvis och bara ta det lugnt.
Jag hoppas på fint väder! =)

Idag så blir det först jobb 11.30-15. Jag har verkligen ingen lust, hade hellre varit hemma och pysslat med saker eller träffat någon med tanke på att jag åker ikväll. Efter jobbet ska jag nog bort till Morbror och kolla ifall de vill ha några ägg som går ut i veckan. Sedan packa klart och så ta en buss till Skövde. Det ska faktiskt bli skönt att åka tåg ikväll/inatt/imorgonbitti!

Nu måste jag visst smörja armarna, de fjällar, men hur man kan fjälla utan att ha fått någon färg? Det är ett mysterium det.

Inga kommentarer: