söndag, mars 14

Danstrans

Jag ramlade in vid tre inatt här hemma. Efter en skitkul kväll! Den började med att jag, EF och IS tog bussen till Skövde, vi satt på McDonalds en stund. Skitlustig tjej som jobba där, som berättade för oss hur mycket snor hon hade i huvudet och sådär. Sen mötte vi upp EE och AF och drog till Vatra. Där vi fick vänta en stund på kalasbarnet och hennes undersåtar. När alla väl var där käkade vi god mat, pommes fritsen var helt underbara. Sedan satte vi oss i VIP-båset och där blev det champagne för vissa och alkoholfria drinkar för andra.
Kvällens roligaste var dansgolvet. Ett tag var det lika segt på golvet, men framför allt i slutet av kvällen gick man in i någon slags trans där med det blinkande ljuset. Det var bara att dansa som gällde. Helt underbart!! =)
Allt skriver jag nog inte med faktiskt. Men mycket dans var det! CF var där också, kul att träffa henne. Bussresan hem med IS gick inte heller av för hackor. Toppenkväll!!

Idag klev jag upp vid 9, har städat lite och diskat. E håller på att måla köksväggen. Den blir limegrön, typ. Och just nu ska jag plugga till naturkunskapsprovet som vi ska ha på onsdag. Och imorgon är det studiedag, I really like. Förvånansvärt så är jag inte så trött i fötterna som jag borde vara, och inte i knäna eller ryggen heller. Trots att jag sprang runt i mina 10cmklackar igår.

Dagens tips är att kolla in Lil Waynes senaste album rebirth. Framförallt låten I'll die for you. Helt underbar låt!
I'll love you like no other
I'll do you like no other
I swear to god i motherfucking tried
I'll do you like no other
I'll treat you like no other
without you in my life i fucking die

Inga kommentarer: