tisdag, juli 27

The weekend

Helgen har varit slitig, med jobb ifrån tors-mån som avslutades med ett långpass igår. För lite sömn i helgen blev det också. I fredags gick vi och käkade på Mangos som tyvärr hade begränsad meny på grund av stochampionatet. Det var lite synd. Jag åt "ceasarsallad" utan en massa saker. Servitören började prata om att jag skulle få med min sallad på menyn. Efter det gick vi till Stadt. Först skulle vi käkat efterrätt, men det blev ej så. Där blev det dans istället och socialt umgänge.
På lördagen skulle jag inte gått ut. Jag var död efter jobbet och låg och sov och kollade på film. Ungefär kvart över tio ringde FC och sa att hon var sugen på utgång. Hon var med på fredagen och hade liksom jag jobbat på lördagen, fast hon hade jobbat längre. Så bestämde vi i alla fall att ut skulle vi.
På stadt haka vi på syrran och hennes kompisar. Lite dans och mycket häng blev det den kvällen. Och eftersom FC var med var det självklart att 10centimetrarna skulle på.
Sjukt roliga dagar i alla fall! Även lite politisk diskussion hanns med =)

Idag ska jag åka till Göteborg med Skaket. Planen är att vi ska shoppa lite och även ta oss ut till Slottskogen. Har inga tvivel på att dagen inte ska bli allt annat än perfekt.

Inga kommentarer: