fredag, juli 16

En dansk

Ikväll ska jag till farmor och grilla. Det blir kyckling. Fast först ska jag och hålla en dansklass nere på Tellus.
I alla fall så gillar jag kyckling väldigt mycket. Jag gillar också Rasmus Seebach väldigt mycket. Underbar musik, härlig röst och fint ansikte. Jag skulle vilja gift mig med en dansk. En liten tanke jag funderat på i några veckor nu. Det är nog rätt praktiskt att gifta sig med en dansk. För det första pratar de lustiga så man har alltid något som kan göra en på gott humör. För det andra är det lätt att lösa de konflikter som kan uppstå. Man kan nämligen skratta bort dem och säga "Jaha? Var det det du sa? Jag fattade aldrig ifrån början." Sim salabim så är konflikten löst! (Åtminstone i mina rosa drömmar).


Idag har jag provat gymmaskinerna för första gången. Jag fick en snabb introduktion av min kära tränarkompis. Det var kul, men en del maskiner är rätt knasiga.

Inga kommentarer: