söndag, december 27

Mellandagsrea

Underbar dag! Åkte in imorse till the big city, även kallad Östersund. Kikade in mellandagsrean. Om jag fyndade? Började med Cubus och köpte en jättefin lång skjorta i typ satinliknande material för 99 kr. FYND! Och så har jag köpte silverkulor på Glitter till öronen. Jag har köpt en Tarantino-film för 39 kr också. Men dagens kap är ändå mina rutiga mjukisbyxor! Helt klart värda 350 kr. Bild kommer att komma!!

Jag blev kvar inne i stan och hängde med M&M. Vi var ute i stallet, lagade mat och snackade. Hade allmänt kul, precis som vanligt! Drog hem till ena M:et och pratade med hennes farsa och myste med hennes hund. Sedan drog vi ut till en pub, det brukar bli så med de två och hennes farsa. Och efter en stund åkte jag och andra M:et mot ödemarken.

Hade fått en rolig nyårsinbjudan på facebook, dock nere i Söder. Lite trist! Var en grej jag gärna gått på. Men nyår häruppe blir nog helt fantastisk ändå, god mat och trevligt sällskap =)

Dags för sängen nu, I believe. Eller länsa kylskåpet.

Inga kommentarer: